Ja tack !

Jag vet inte, men jag har blivit helt förälskad i V-formade pannband! Helst av allt skulle jag vilja ha ett V-format med swarovski kristaller, men det finns tydligen inte. Eller är det någon som vet att det finns? Säg då gärna till!

Dessa är jag grymt sugen på att köpa:

Detta är grymt snyggt! Men passar det till en valack? Hm...





Det här är min favorit hittills! Vet att Hööks hade något liknande för ca ett år sedan, men det finns inte kvar längre. Dock så har jag redigerat bilder själv, eftersom lädret från början var brunt =)




Dock så är det inte riktigt något av dessa jag söker... Men om det jag vill ha inte finns, så får jag helt enkelt ta det som finns!

Visst skulle detta bli grymt snyggt? Hoppas verkligen att de fixar ett sånt här pannband snart...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0