På önskelistan!

Något som jag verkligen tänker köpa, är detta matchande sett från Hööks!


Som ni ser så är det till Al, och jag vet att många "Dissar" schabrak osv. med sådana här "loggor". Men om jag ska erkänna en sak, så kan jag inte släppa dessa underbara Lena Furberg ponnyer! Saken är den att jag hade ett lika till min förra D-ponny (foderponny), fast det var ljusblått med en brun liten ponny på sidan. Det passade perfekt in på honom, och nu vill jag ha ett lika till Al! Nu när det äntligen finns menar jag ;)

Det enda som jag saknar, är gröna benskydd. Då skulle man kunna ha skydd fram och lindor bak! (Eftersom det endast är två lindor per förpackning...) Men jag får väl köpa till två lindor, eller kanske ett sett med fyra? Utan "ponnyn"? Hm, vi får se helt enkelt!

Vad tycker ni om dessa "Ponny-loggor"? Hiss eller Diss? =)



Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

Tycker dom är super gulliga jag :) tycker jag verkligen att du ska köpa! :)

Hoppas allt är bra med dig och hästarna där hemma.

Kramar

2012-03-20 @ 09:37:23
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0