Praktik!

Yes, nu är sportlovet slut och jag har nu praktik i tre veckor. Så himla skönt!

Måste även säga förlåt för dålig uppdatering, men helgen var späckad och igår slutade jag sent på praktiken, och som vanligt så var det hoppträning.

Helgen har i alla fall varit riktigt skoj. I lördags åkte jag, syrran, Elin och Anna (våra kusinbarn) till Ockelbo för att gå på marknaden. De hade aldrig varit där förut, och det är tradition för mig och syrran att åka. Elin blir 13 och Anna 9 =)

Efter marknaden åkte vi hem till dem för att packa, för de skulle nämligen sova hos oss! Resten av kvällen blev det mycket skratt, och även ganska sent. Men så himla skoj!

I söndags fotade vi och red. Eller ja, jag red eftersom Al har fått sina vårrus igen... Han fick dem samma tid förra året så.

Efter det åkte Elin och Anna hem och jag och mamma åkte till min moster...

Gårdagens hoppträning tänker jag inte ens gå in på, så det gick inte så bra med andra ord. Egentligen så ska jag inte vara så besviken, då alla andra hoppträningar gått bra. Men igår hade jag helt enkelt en dålig dag...

Idag var det praktik igen, och vi höll mest på med valparna =) Är himla sugen på att ta någon av valparna (om jag nu fick alltså), eller en av unghundarna som de eventuellt inte ska ha kvar... Men resten av familjen är nog inte så intresserade utav det ;)

Nu ska jag fixa lite bilder, ha det bäst!

Min vackra vovve skulle nog inte bli så överlycklig heller om det kom hem en vuxenhund hit, men jag får leva med det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0