Som om ryggen vore av i två delar...

...precis så känns det just nu!

Det var igår på hoppträningen som jag kände när jag hoppade upp på Al att det högg till i ryggen, men när jag började skritta så kändes det inte. Det var inte förrän vi började galoppera och hoppa som jag kände att det började smärta i ryggen.

Jag kände som sagt när vi galopperade att det gjorde fruktansvärt ont i ryggen, men jag valde ändå att fortsätta och testa hoppa lite i alla fall. Men när vi hoppat ett par gånger så kände jag att ryggen inte skulle hålla hela lektionen, så jag valde att hoppa av och åka hem.

Det jag var, eller är mest ledsen över, är såklart att det inte blev någon praktik för mig idag... Och helst så ska jag väl vara hemma i morgon också, men det tänker jag inte vara!

Så dagen ser väl inte så rolig ut. Blir inne hela dagen, eftersom jag knappt kan röra mig... Jag som hade planerat att tillbringa all ledig tid ute i stallet, eller i alla fall ute och fixa på gården. Men det sket sig.

Nu ska jag fortsätta att glo på film, kanske fixar några inlägg också... Vi får se. Ha det BÄST!
image description
Jag och Al förra veckan på hoppträningen. Han gick så himla bra! Duktiga ponny ♥



Kommentarer
Postat av: Ronja

Hoppas ryggen bli bättre snabbt. <3<3

2012-03-20 @ 21:34:21
URL: http://nothingatall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0