Dagens planer

Idag var det meningen att jag skulle upp till Jädraås och köra lite hundar, men så blev det inte...
 
Anledningen till att det inte blev nå körning för min del var för att en hund hade skadat sig, och behövde åka till veterinären. Så vi får se om det blir i morgon istället =)
 
Så idag blir det väl lite annat fix innan jag ska hålla ridlektion för första gången! Kommer mest se vad ryttaren redan kan idag, och alltså inget avancerat ridpass. Men det kommer bli en utmaning för mig, för visst har jag hjälpt folk som jag känner tidigare men det här blir lite annorlunda. Fast det kommer bli hur kul som helst! Och hoppas att det kommer gå bra, och att ponnyn sköter sig ;)
 
Ha det bäst!

Väntar även med spänning på att den här damen ska föda, och jag hoppas att det blir snart!
 


Kommentarer
Postat av: Mikxki

Hoppas att din dag blir bra även om det inte blir något körande :) Riktigt fin bild ^^

2012-09-24 @ 11:33:34
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0