Busponny !

I morse när jag gick ut i stallet för att ge hästarna sin frukost såg jag att stallsdörren stod öppen, och man börjar ju genast tänka att det är någon som varit in där.

Tankarna for runt i huvudet på mig, och när jag började närma mig så förstod jag att det var nån av hästarna som kommit ut. Mycket riktigt, när öppnade stallsdörren så stod det en svart liten Shettis i stallgången! Jag skrattade och sa "Men vad gör du då?", Pettris såg jätte chockad ut och traskade in i sin box precis som om hon sa " Hej matte! Här har jag stått hela tiden =)". Kunde inte bli arg på henne, så jag gick in till henne och kramade om henne. Sötaste, bästaste ponny <3

Anledningen till att hon var lös var såklart mitt fel. Det var jag som tog in henne, och då stängde jag inte dörren riktigt eftersom jag ändå skulle slänga in hö åt henne. Men jag slängde inte in höet genom dörren, utan genom luckan hon har i dörren för att kunna kika ut. Så smart som hon är så såg hon att dörren bara var att putta upp, vilket hon är expert på ;)

Resten av dagen har jag inte gjort så mycket speciellt, fixat ännu en design men den här gången åt syrran. Ska fixa i ordning så jag kan länka till alla som har en design gjord av mig, men det får bli en annan dag. Hjälpte även mamma med att mocka ut ur boxarna i stallet, så nu är det fint i boxarna! =)

I morgon ska jag till moster och hjälpa henne lite. Skulle ha gjort det för ett tag sen, men det har varit så mycket nu.

Nu blir det sova, godnatt på er! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0