Designen tar sig!

Som ni kanske ser så förändras designen allt eftersom, om ni inte ser den tryck F5 =)

Har fixat en skylt där det står "Marsvin" på, klickar man på den så kommer man in på deras egna sida. Så gör gärna det =)

Har även fixat med lite annat i menyn, hoppas ni gillar det!

I morgon får vi se vad som händer. Är grymt sugen på att hoppa med Al, men då vill jag gärna ha en som kan fotografera med mig. Så då måste jag ta det medan det är ljust, vi får se helt enkelt om det blir i morgon eller i helgen =)

Nu ska jag sova, god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: Åh vad kul! Kram Jessica

2013-02-23 @ 10:04:47
URL: http://helander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0