Hoppsan !

Det här med att blogga har jag helt glömt bort, förlåt för det! Det har faktiskt hänt lite sen sist, men inte mycket.

De senaste dagarna har Sanna varit här, hon har fått rida lite på Kompis och det har gått bra. Jag har dock ridit på Al samtidigt, så jag har inte så jätte bra koll men hon säger att det gick bra och det är huvudsaken =)

Har även fått en ny mobil av mina älskade föräldrar, världens bästa <3 Så nu hoppas jag att mobilbilderna blir bättre!

Fick svar från Svenska Marsvins Föreningen för några dagar sedan, så nu är Amy och Blackie anmälda till utställningen i Hållnäs. Så kul =)

Al och jag ska träna för Sussie i helgen! Har tränat för henne med både Otto och Kompis, så det blir spännande att träna för henne med Al =) Så igår fick Al sig ett rejält dressyrpass, eftersom han var så fruktansvärt pigg och stark. Så jag hoppas att han är lugnare i morgon, så han arbetar bättre.

Har dessutom fått två andra roliga mail, den ena kommer ni få veta nästa vecka, och den andra blir nog i början på mars. Spännande =)

Nu ska jag ut och fixa i ordning en höhäck åt ponnyerna och Spirit, ha det bäst! Ni får en bild på Kompis från igår, en tråkig stallbild men han är ju så söt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0