Irriterad…!

Som rubriken lyder så är jag ganska irriterad nu, och det är på folk som inte kan svara på mail.

Jag skickade för några dagar sedan till SMF (Svenska Marsvins Föreningen) om min medlemskap, och de har inte svarat än. Jag behöver få svar ganska snabbt då jag vill anmäla till en utställning, och anmälningen går ut den 18:e. Borde man inte kolla mailen varje dag eller åtminstone varannan om man har med en förening att göra?

Tycker det är riktigt dåligt i alla fall, och blir väldigt besviken om jag inte skulle kunna anmäla mig till den här utställningen. Varför då tänker ni, det kommer väl nya utställningar? Nej det gör ju inte det. Mitt "distrikt" heter numera Norrort, förut var det "Mitt" vi var med i men pga för få som höll på med marsvin här så togs den bort och vi hamnade med Norrort. Så nu när det äntligen är en utställning i närheten så ville jag passa på, och eftersom Amy och Backie ska sättas ihop då efter den där utställningen så hade det varit roligt att få båda två bedömda.

Ännu ett ganska onödigt inlägg men jag behövde få skriva mina tankar, så jag hoppas att ni inte blev för uttråkade.

Hoppas verkligen att det här löser sig, annars får jag väl acceptera att de får ställas ut efter hennes första kull. Ha det bäst nu, och kan meddela att min förkylning är i stort sett borta så idag blir det stallet för fulla muggar! Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0