Tisdag

Idag när jag vaknade kände jag att halsen sved och näsan var täppt, hej förkylning!

Blev i alla fall väckt av mamma runt halv 8, eftersom jag skulle vara med och hjälpa till att slakta en tjur som brutit benet. Det gick snabbt och bra, så det var skönt =)

Sedan blev det vila lite, man blir ju så trött när man är förkyld så jag är glad att den äntligen har brutit ut. Så kanske man kan bli pigg och frisk snart!

Åkte och hämtade lite rester från tjuren, sedan blev jag på soffan igen, haha. Nu har jag i alla fall nyss kommit in efter att ha haft lite lydnadsträning med Tigris och Fenja. Båda skötte sig kanon, och Tigris är verkligen en hund som passar för lydnad. Fenja, nja... Hon är lite väl het och tokig om man säger så, men förhoppningsvis så lugnar hon ner sig med lite mera träning. Tror båda kommer funka kanon i agility, men allra helst Tigris eftersom hon funkar så bra i lydnaden. Det enda som är svårt med Tigris är inkallning när hon springer lös, men jag hoppas att även det blir bättre med lydnadsträningen =)

Nu ska jag vänta på att Farmen ska börja, sedan ut och fixa i ordning stallet inför kvällen. Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0