2 Januari 2013

Känns konstigt att skriva "2013", så jag måste vänja mig lite vid det, haha ;)

Satt uppe ganska länge och fixade med designen, och jag börjar bli riktigt nöjd! Dock så känner jag att en förkylning börjar komma, och det var väl inte lika kul... Men inte klaga, bara fortsätta och jobba på ändå =)

Vad ska jag göra nu då? Jo jag ska ut och tråda upp en ny hage åt ponnyerna och Spirit. Vet dock inte om de kommer få gå där direkt, med tanke på att det är plusgrader ute och det är risk att de trampar sönder innan nästa snö hinner komma. Men vi får se helt enkelt =)

Ha det bäst! // Linda från mobilen


Kommentarer
Postat av: Lisa Brännström - Dressage By Lisa

Härlig bild! Hästmular är underbara <3

2013-01-12 @ 19:41:35
URL: http://dressagebylisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0