Dag 4, Det här är jag bra på

Den här är svår och jobbig, eftersom jag hatar att säga när jag är bra på något...
 
Måste jag säga en sak så måste det bli mitt tålamod och lugn. Vet inte hur många gånger en häst (eller ponny framförallt) har tjafsat vi lastning eller ridning och jag har haft tålamodet och lugnet att fortsätta.
 
Både Kompis och Al har varit otroligt tråkiga att lasta, men är man bara lugn och har tålamod så brukar det lösa sig. Nu springer båda på transporten, och det ligger en hel del träning bakom.
 
Dock så lär jag erkänna att mitt tålamod var bättre förut, men är man stressad och ska iväg på träning så tror jag inte att någon har tålamod med en bråkig häst, haha. Så därför har jag lasttränat mycket här hemma, framförallt med Al, så jag kan fokusera på lastningen och inte träningen man ska på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0