Älskade djur ♥

Gårdagen var underbar, och vädret är ju inget att klaga på. Lite kyligt dock, men solen lyser upp det så det gör inget =)

Tog ut Fenja för att fotografera henne lite, Lassie var också med. Tog kanske en kvart så kom Tigris också, haha tokunden... Som ni kanske förstår så gick inte fotograferingen så himla bra, eftersom jag inte kan ha alla tre lösa på samma gång. Lassie sticker inte, men de andra två dårarna kan göra det. Och jag orkade verkligen inte vänta på dem igår, så då fick Fenja vara lös istället och Tigris kopplad.

Gick sedan till stallet och mockade, så då fick vovvarna vara med då också. Tigris älskar att vara i stallet, Fenja springer mest omkring och tokar.

I morse tog jag ut hundarna i hundgården (inte Lassie då, eftersom hon alltid går lös här på gården), gav hästarna hö inne (eftersom hovis skulle komma) och sedan hämtade jag hundarna igen och släppte de på åkern bakom stallet. Tigris fick springa först, och inkallningen funkade klockrent! Förstår inte varför hon ska vara så omöjlig på nya platser, när det funkar toppen hemma? Aja, blev riktigt glad när hon lyssnade =)

Sedan fick Fenja springa lite och det första hon gör är att slå en kullerbytta! Haha, såg så himla kul ut. Hon kom också riktigt bra på inkallning idag, hon brukar vara lite uppe i det blå om man säger så ;)

Gick in och käkade frukost och sedan kom hovis. Nu har han skott Al och håller på och skor Kompis nu. Blir en skritt-tur på Al senare, så får vi se om Kompis får komma ut och röra på sig också =)

Ha det bäst, så får ni en bild från igår!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: Ja jag är väldigt besviken på publiken som saknade all respekt. Tack så mycket! :) Kram

2013-03-14 @ 15:37:42
URL: http://helander.blogg.se
Postat av: Jessica

Svar: Ja jag är väldigt besviken på publiken som saknade all respekt. Tack så mycket! :) Kram

2013-03-14 @ 15:37:54
URL: http://helander.blogg.se
Postat av: Alexandra Helander

Sv; Okej! Jag har en Nikon D3100, vilket jag är väldigt nöjd med!
Jag ska införskaffa ett nytt objektiv och är väldigt sugen på ett Sigma 70-300, hur tycker du det är?

Kram! :)

2013-03-15 @ 11:55:34
URL: http://helander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0