Fenja 1 år !

Ett år har gått sen jag såg Fenja för allra första gången, helt otroligt. Jag var på praktiken (Hundspann) med mina vänner och upptäckte att tiken som väntar valpar inte syntes till, så vi frågade han som har alla draghundarna om han kunde titta i kojan om hon var där. Visst var hon det, och 8 ganska nyfödda valpar låg där också! Jag föll direkt för den bruna lilla tiken, hon såg verkligen ut som en teddybjörn.
 
Det gick några veckor och hon blev ju bara sötare och sötare. Jag sa till Ammie (som jobbar där) att jag tyckte hon var söt, då svarade hon snabbt "då ska du ha henne". Jag blev ganska paff och sedan gick vi in och frågade, eller Ammie rättare sagt sa åt dem att jag skulle ha den valpen. Sagt och gjort, så blev det den lilla valpen som fick komma hit några veckor senare!
 
Idag är det bara Fenja som finns kvar, de andra valparna fick hjärtfel efter att jag fått hem Fenja. Så vi sänder en extra stor tanke till hennes syskon idag, som tyvärr inte kan vara med och fira sin 1 årsdag... ♥
Igloo, Kurt, Fenja, Liz och Rankoo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0