Fotosugen...

Är himla sugen på att fota så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vädret är underbart och ändå så är fantasin på noll... Har dock ordnat så jag ska hänga med ut på slädtur med hundarna i påsk, och då blir det massa huskie-bilder! =D

Gick upp vanliga tiden i morse och tog ut hundarna. Lagade hagen samtidigt som de fick springa lös, börjar bli drygt att knyta ihop hagar nu... Släppte sedan in hundarna i hundgården och gick upp till stallet.

Gav hästarna mat och sedan började jag köra ut mat i hagarna. Upptäckte sedan att även de hade haft sönder hagen, så det var bara att fortsätta laga...

Släppte ut hästarna och när jag kom om ringde mamma veterinären ang vaccinering av hästarna. Då sa veterinären att han kunde komma redan idag, så det var bara att gå ut och fortsätta.

Nu är några av hästarna vaccinerade i alla fall, resten tag vi om några veckor. Nu är det snart dags för ridning, ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du får komma å fota oss ;)

Svar: Gör jag gärna! Fotar inte ekipage mer än på tävlingar, så det skulle vara toppen bra träning för mig =)
tlol.blogg.se

2013-03-25 @ 18:01:56
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se
Postat av: sherenbahram

Heej! Du får gärna komma och hjälpa mig och få fina bilder på Chaco :D
Vore grymt, kan ju passa på någon dag då du är fotosugen igen ;)

2013-03-26 @ 13:18:45
URL: http://www.nattstad.se/SherenBahram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0