Rubrik, eller något...

Dagen har varit fullspäckad, men ändå helt okej. I morgon väntar nya äventyr, eller inte... Nej i morgon är det inget inplanterat, fixa stallet och pyssla med djuren. Men det gör man ju varje dag =)

Tror jag ska lägga fokuset på marsvinen i morgon, städa burar, tvätta marsvinen och klippa lite klor. Blir ju några klor att klippa, 98 för att vara exakt. Men de flesta är snälla, så det brukar gå ganska snabbt =)

Var till Dollar idag ock köpte mer hundgodis, så nu är jag grymt sugen på att träna med hundarna. Tigge skulle passa väldigt bra till både lydnad och agility, om hon bara vill, Fenja är "för mycket" än så hon behöver tagga ner lite innan man kan träna på allvar med henne. Fot och sitt kan hon, men hon har alldeles för mycket energi så hon kan inte det där med att fokusera riktigt ;) Drag passar hon utmärkt till, men hon skulle behöva vara med en erfaren draghund för att lära sig. Nu springer hon mest runt och leker och flamsar, haha.

Lassie är verkligen en pärla, känner mig ganska "färdig" med henne när det gäller inlärning av olika slag. Skönt att ha en hund att gå tillbaka till när man kör fast i träningen med de andra, en riktig läromästare är hon =)

Ska försöka göra inlägg åt alla hundarna, precis som jag gjort åt hästarna. Kanske vore kul för er att läsa =)

Nu ska jag sova så man orkar upp i morgon. Bjuder på en bild på min pärla från idag, ha det bäst och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0