Jädraås!

Den här veckan blev det två vändor upp till Jädraås! Köra hund är min passion nu för tiden, haha =) 

I tisdags var jag upp för att hjälpa Ammie att köra hennes hundar, så körde hon hennes jobbs hundar. Var väl inte så där höjdar kul att köra 37km i regn och kyla, men vad gör man inte för att få köra hund! Det är ju så skoj att vara där uppe.

Idag blev det ännu en sväng upp dit, men idag utgick vi från Ammie och även mina två vovvar fick vara med! Är så himla nöjd och stolt över dem så det finns inga ord. Tigris har gått från att vägra dra och gå och gömma sig, till att tycka att det är superkul och dra hela rundan som vi körde! Fenja drog också jätte bra, men hon är lite "valpig" än så ibland springer hon och tittar på annat, bland annat vart matte håller hus, haha ;)

Det var verkligen hur roligt som helst att se mina hundar jobba i ett riktigt spann, och nu längtar jag tills jag har ett eget! Jag har ju i och för sig redan de bästa, men nån mer ska man väl kunna klämma in, haha ;) 

Nu ska jag sova, hörs! 

Bild från i tisdags! Balto och Molle längst fram =)
Närmast Jack och bakom honom står Dayzi =) 
Baltazar, Tigris pappa :D
Bild från idag! Bakifrån: Baltazar & Blondi, Tigris & Fenja, Jack & Dayzi och till sist Molle och Balto :D 
<3
Mina duktiga tjejer <3
 


Kommentarer
Postat av: Cowboysara

Härliga bilder!! Men vart är snön?! Hade inte ni fått snö däruppe?!

Svar: Gamla bilder från november, nu har vi mycket snö!! :D
tlol.blogg.se

2013-12-10 @ 12:30:43
URL: http://www.cowboysara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0