Nu händer det grejer !

Varit lite tyst här nu så jag tänkte avslöja lite grejer för er!

Här hemma är det full fart, håller på och fixar med hundgården och hundrummet för fullt. Planen är att bygga ut hundgården innan snön kommer, så önska mig lycka till, haha! :D Så igår gick nästan hela dagen åt för att åka till Hudik och hämta nät, och dagen innan det städade jag upp lite här hemma. 

Idag blev det en tur med BMX:n med Tigris. Hon drog som aldrig förr och det där med att hjälpa till och trampa var överskattat. Sedan märkte jag, när det gick lite fort, att bromsarna inte fungerade riktigt. Men vi överlevde båda två och jösses vad roligt det var! :D Blev ca 2km bara för att det var första gången, så i morgon ska Fenja få samma tur och sedan en lite längre sväng med Tigris på söndag. Så himla kul när jobbet man lagt ner börjar ge resultat, så vi får väl se hur Fenja reagerar när det blir en cykel bakom henne. Tror hon kommer dra järnet, på ett positivt sätt alltså ;) 

Nu ska jag snart käka, sedan blir det nog godnatt. Ha det bäst! //Linda 

En hel del skräp har körts undan i alla fall! 

Droppar på fönster igår när vi åkte till Hudik!

Tigris tränar på att stå och stanna!

Duktiga Tigris in action ! <3



Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Tror det är bäst du fixar bromsarna! ;)

Svar: Haha, ja det är nog bäst det! ;)
tlol.blogg.se

2013-11-08 @ 20:49:40
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0