Nu vänder allt !

Igår var jag ju på utställning med Bonnie, det gick väl sisådär... Tycker domaren var orättvis och såg inte vilken fin liten tjej Bonnie är. Hon är verkligen ett muskelpaket även om hon är lite liten just nu, men vill de ha övergödda marsvin så visst, då får de ha det. Är i alla fall super nöjd med Bonnie som tog allt med ro! Hon kommer bli lika cool som sin morsa, minst!! =) 

På vägen hem från utställningen så fick jag ett otroligt roligt meddelande, och nu på morgonen bestämdes allt efter mycket fundering. Vad som sker får ni se om någon vecka, och jag hoppas verkligen att det här blir bra. Det är så spännande! :D 

Jag hoppas verkligen att det här är vändningen som jag behöver. Det här året har verkligen varit skit, och nu kommer det verkligen att ske förändringar här hemma. Ni kommer märka dem allt eftersom, och jag har verkligen bestämt mig nu så det finns ingen återvändo. Så nu hoppas jag att det här blir bra! 

Ha det bäst allihopa, så hörs vi snart! //Linda 

Vi tände ljus vid Rasmus igår, och så tände vi även ett för Bella... Ni är så himla saknade mina vänner, jag älskar er nu och för alltid 

Rasmus 2000 - 2013 ♥ 
Bella 1999 - 2013 



Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

<3

Svar: <3
tlol.blogg.se

2013-11-03 @ 10:36:53
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0