Sova !

Då var den här dagen slut då, så nu är det bara att hoppa i säng och invänta nästa! 

Tog in hästarna tidigt idag (runt halv 6), eftersom det började dugga lite och kylan kom. Så det blev sedan ett tömkörningspass här på gården med Spirit. Det gick kanon i alla fall!  

Tränade lite med hundarna innan jag gjorde klart i stallet, så fick de vara med när jag gjorde klart där =) 

Ikväll har jag och syrran myst till Vikings och Dallas! Köpte sallad i Sandviken och lite godis på Hemmakväll, så i morgon blir det en lång promenad för min del, haha. Synd att det är älgjakt, är så tråkigt att gå efter asfalten i Järbo... 

Aja, får se vad som händer! Nu ska jag i alla fall sova, godnatt //Linda 

En glad Fenja! 
Och en super taggad Spirit! Eller inte... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0