Snö...

Ja nu kom snön, och vad kan jag göra då? Inget... Kan inte träna drag med hund för jag har bara en, då det blir för tungt med släden. Nu har det inte kommit så jätte mycket snö, men den ligger där och hindrar mig från att cykla med Tigris i alla fall. 

Jag kan inte börja rida heller, eftersom hästarna inte har nå vinterskor. Har känts onödigt att sko dem med snösulor eftersom de haft vila och det varit snöfritt, men nu när man ska börja igen så kommer snön... 

Usch vilket klagande det är på mig, men jag vill ju egentligen ha snö, och det i massor. Men eftersom jag nu bara har en frisk hund att träna med så sätter snön stopp helt för draget... Så nu blir det promenader med henne, så vi båda får upp konditionen lite i alla fall! =)

Ridningen får vänta lite i alla fall, så får hovis komma och sko först. Nästa vinter ska det köras i alla fall, för då ska jag ha fyra hundar att dra med! 

Lilla Arrow 5v! Inte långt kvar till han kommer hem nu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0