Träning med Tone !

Idag åkte jag och vovvarna iväg till Tone för att träna lite, vi ska ju till fjällen i påsk så det var bra att vi fick träna lite tillsammans. Vilket vi kommer göra fler gånger, för satan va kul det var! 

Vi körde med fyra hundar, mina tre och en av Tones. Tone har egentligen två hundar, men eftersom vi är en sele kort så fick en av hennes springa lös bredvid. 

Starten gick snabbt, och sedan var det svårt för mig att hänga med på cykel, haha shit vad fort det gick! 8km var rundan på och avslutades med att de fick springa lite lös nere vid vattnet, så då skulle såklart Tigris och Fenja i och bada. Mina hade lite för mycket energi kvar och sprang på lite upptäcktsfärder, men de kom efter en liten stund och försvann aldrig utom synhåll. 

Nu ska vi fortsätta träningen här hemma, och sen tänkte jag fråga Ammie lite snällt om jag får komma upp till henne och träna lite. Det är alltid lika roligt att åka upp dit och träna! 

Två bilder från dagen !
Mina tokar som skulle bada, haha
Trötta vovvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0