Dessa två stannar!

Japp, nu är det klart! Tror jag... Valde egentligen vilka två som skulle stanna redan när de föddes, och jag pratar såklart om valparna!

Redan när kullen började planeras så bestämde jag att om det skulle bli någon gul valp i kullen så skulle den vara kvar. Egentligen ville jag ha en gul hane och en trefärgad tik, men nu blev det tvärtom och därför väljer jag att spara den gula tiken och inte den svarta hanen, för en sån har jag ju redan ;)

Vilken är valp nummer två då? Jo, den förstfödda hanen, nämligen Hilux!

Jag bestämde nån dag innan kullen föddes att någon brun skulle jag inte behålla, men tji fick jag! Jag föll pladask för den bruna hanen när han föddes, den lilla bläsen gjorde nog det mesta av jobbet. Vi får se vilken typ av brun han blir, för ingen av mina bruna vovvar är ju den andra lik. Jag gissar på att Hilux blir mörkare än de andra, men vi får väl se! 

Här är sötnosarna i alla fall, färska bilder från igår, och det är bara dessa två som börjat öppna ögonen ordentligt! Två till är på gång nu, men dessa är snart klara :)

♥️
♥️

Idag är valparna 2 veckor, så nya bilder ska tas på dem idag! Tiden går så fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0