Visa hänsyn !

Idag körde jag en ny runda med vovvarna, vilket jag tror de tyckte var kul! Dock så blev det punktering på fyrhjulingen, så de fick jobba ganska hårt... Tur att det är hårda däck på den så att den rullade ganska bra ändå. 

Allt gick riktigt bra, men när vi kom ner i byn så sprang det rådjur över vägen (bara Fenja som brydde sig), mötte två bilar som snällt körde åt sidan. Men, jag mötte även tre ungar som gick mitt i vägen och vägrade flytta på sig.. Minst en av ungarnas mamma var det som jag mötte i bil efteråt, så jag hoppas verkligen att hon sa åt ungen att man lär flytta sig och hålla sig till en sida av vägen. 

Mina hundar är världens snällaste, det är inte det, men de är i arbete vilket många inte förstår och vill gärna komma fram och klappa. Funderar på om man ska köpa reflexväst åt dem som de står "I arbete så stör mig ej" på, hm.. Ingen dum idé faktiskt!

1mil blev det igen fast jag testade en ny väg som jag trodde var längre, men det är bara att fortsätta utforska så kanske jag hittar längre vägar! :)

♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0